Wednesday, April 14, 2010

Danske Hollywoodfruer episode 2

Hey friends.
Tomorrow the second episode of my show is on at 8pm Danish time on Tv3. I saw it already and it's hilarious! The cameras follow me to a lingerie photoshoot for a Valentines spread for a womans magazine. We were there all night (10pm- 5am) and I was totally exhausted but it was worth it! You can see 4 of the final pictures on my site inesromero.com on the portfolio page. I've been swamped with interviews this week for Ekstrabladet, BT, Kig Ind and even p3 radio who had me on live last night. Today I was skyping with my mom who showed me the new issue of Kig Ind which has a full page on me alone. So cool! I've also gotten so many responses on my facebook account (ines garcia romero) from people I used to go to school with back home. They all say they really like that Im just as I was back then:) That's nice to hear!
Let me know what you guys think of the show!!

2 comments:

  1. Hej Ines.
    Sorry for at jeg skriver på dansk, men showet sendes vel også kun i DK, så jeg håber det er ok. Efter at have set de to programmer blev jeg bare nød til at skrive til dig. Du er virkelig den mest positive og charmerende Hollywoodfrue :) Jeg ved godt at vi kun ser en brøkdel af dit liv og at TV3 kun har udvalgt det mest spændende og kontroversielle, men selv efter TV3s klipning, fremstår du virkelig oprigtig og sød. Personligt elsker jeg alle der gør det godt "over there" - jeg kan kun beundre alle der trodser janteloven og tør være sig selv. Jeg ved at man i USA beundrer de mennesker der klarer sig godt, de som får success og hvad der dertil hører. Men i DK har vi jo desværre Sandemoses berømte lov hængene over os endnu - så til allersidst - vil jeg bare sige at du overhovedet ikke skal tage dig af hvad, der bliver skrevet om dig og de andre fruer - det er ren og skær misundelse - de færreste danskere har karma nok til at glæde sig på andres vejne.
    Jeg håber virkelig din dejlige Tony snart kommer ned på knæ (hvis ikke vi ser det i et kommende afsnit :)), for I virker virkelig til at have det supergodt med hinanden - så hvad venter han på?? :)
    Husk at man godt må tro man er noget, ellers bliver man aldrig til noget!
    De bedste hilsner, Mie

    ReplyDelete
  2. Hej
    Tusind tak Mie:) Det er rigtigt sode ord. Ja der har vaeret en del onde ting i bloggerne i DK men det er jo 'a free world' alle har lov til deres egen meninger. Tony har friet og I kommer til at se det hele pa showet! Det var en helt fantastisk og sjov made han gjorde det pa.
    Jeg HADER janteloven! Jeg syntes den er sa skide negativ og holder folk fra at folge deres dromme. Alle er da noget! Alle har noget specielt de kan eller skal opna i livet! Go for it!!
    Knus, I:)

    ReplyDelete